Honlaptérkép
Adminisztráció →
-
Programozási kisszótár
Tanuld meg a Java javát! →
-
Elméleti alapok →
-
A programozási módszertani szempontok (avagy miképpen dolgozzuk fel az anyagot?) →
-
Adattípusok →
-
Operátorok →
-
Az inicializálás
-
Ami a változót (és a többieket) változatlanná teszi: a final
-
Gyakorlati alapok I. (minden a main() főprogramban) →
-
Írjunk ki a konzolra mindenfélét a System.out.println() függvénnyel!
-
Ágyazzunk be a for ciklusnak! (az egybeágyazott for ciklusok)
-
A kényeskedés netovábbja: a többszörös feltételmegadás (szökőév)
-
Hogyan cseréljünk meg kezeinkben 2 teli poharat? (adatcserebere)
-
Pithagorasz...
-
Rajzolgassunk!
-
Kis retorika + kombinatorika →
-
Prímszámkeresés →
-
Euklidész, a zseniális burkolómester, avagy a világ első algoritmusa
-
A programozók rémálma: a kódugrás (a címkék /label/ használata)
-
Hány számjegy avagy mennyi digit? - III. - Muhi Alexandra megoldása
-
Tömbműveletek →
-
Elemi programozási tételek egy 10 elemű tömbön →
-
Rendezkedések →
-
Válogatások →
-
Kis pénzügyeskedés →
-
Gyakorlati alapok II. (main() + külön eljárás / függvény) →
-
Amikor a hócipőnk tele van és előbb ki akarunk lépni (a függvényből)
-
BMI →
Lottó →
-
Különutas háromszögezés Héron-képlettel, ellenőrzéseskedéssel
-
Rekurzió (a tiédet!)
-
Kis meteorológia →
-
Római-arab számváltás →
-
Kivételesen beszéljünk a kivételkezelésről →
-
A szignatúra és a metódus-túlterhelés →
-
Bemenet - kimenet (alapszintű IO) →
-
Filekezelés →
-
Amikor az osztály vagy metódus elavult (deprecated)
-
A szoftverfejlesztés →
-
Gyakorlati alapok III. (Az osztályok) →
-
A részlegesen destruktív magatartás: a virtuális szemétgyűjtés
-
Rombolás helyett építkezés: a new parancs és a konstruktor függvény
-
A Java nyelv néhány további összetett adattípusa →
-
A getter-setter függvények →
-
Öröklődés (inheritance) →
-
Az interfész (interface) →
-
A belső és a névtelen osztály →
- Java Kollekció Keretrendszer (JCF)
-
Hálózat →
-
Java + SQL (adatbázis) →
-
A többszálú programozás alapjai (multithread) →
-
Magasszintű objektumorientáltság egy validált prímszámtömbön keresztül
-
Gyakorlati alapok IV. - Végre ablakozunk! (AWT, Swing, JavaFX) →
-
Frame →
Label →
Eseménykezelés →
Textfield →
-
Menu →
Gondolatkísérletek a mesterséges (és az emberi) intelligenciáról →
Tesztmegoldások →
Érdekes kódok →